Okei, vaikka kulutit pienen omaisuuden uusimpiin Facebook-mainoksiisi, näytät osuvan melko vankkaan tiiliseinään. Potentiaaliset asiakkaasi näyttävät olevan tarpeeksi onnellisia napsauttaakseen mainostasi, ja sinä maksat tästä etuoikeudesta, mutta he eivät vain näytä kaivavan sitä, mitä verkkosivustollasi tai blogillasi on sen jälkeen tarjota. Se on vähän kuin käyttäisit PPC:tä ja maksaisit kuukausittain napsautuksista näkemättä edes pientä sijoitetun pääoman tuottoprosenttia toisella puolella? Mutta älä pelkää, sillä tässä fiksussa artikkelissa tarkastellaan kolmea tärkeintä syytä, miksi näin tapahtuu, ja toivottavasti voit korjata ongelmasi ennen kuin on liian myöhäistä!
Aloitussivu
Okei, Facebook-mainoksesi näyttää todennäköisesti siistiltä, koska loppujen lopuksi potentiaaliset asiakkaasi ovat napsauttaneet sitä helvettiä alun perin. Mutta kun he saapuvat aloitussivullesi, he menettävät pian kiinnostuksensa. Mahdollisesti aloitussivusi ei muistuta ihanasta Facebook-mainoksestasi, ja sen lisäksi, että se näyttää täysin erilaiselta, kaikki mainoksen hienot tarjoukset näyttävät joko puuttuvan tai täysin erilaisilta. Sinun on varmistettava, että molemmat entiteetit näyttävät samanlaisilta ja että se sisältää kuvia sekä kopiointityyliä. Heti kun he poistuvat Facebook-sivulta, seuraavan kuvan ja kopion, jonka he näkevät, pitäisi näyttää mahdollisimman samanlaisilta, se on todellakin niin yksinkertaista! Tee luettelo tarkasta kopiosta ja varmista, että sävy ja yksityiskohdat ovat myös mahdollisimman lähellä, tämä istuu hyvin napsauttajiisi ja heidän tulisi ainakin käyttää vähän aikaa sisällön tutkimiseen.
Hidas lataus
Sosiaalisen median fanit ovat mukavaa porukkaa, mutta heidän kärsivällisyytensä ei aina ole heidän prioriteettiensa kärjessä. Joten jos heidän on odotettava noin 10 sekuntia tai jopa enemmän, jotta he näkevät aloitussivusi kaikessa loistossaan, he painavat yleensä X-painiketta. Katso verkkosivustoasi tai blogiasi ja nopeuttaa lataamista käyttämällä mitä tahansa mahdollista toimintaa. Se voi tarkoittaa muutaman laajennuksen lisäämistä tai jopa visuaalisen sisällön poistamista. Verkossa on paljon tietoa tällaisista parannuksista, joten lue se ja lataa aloitussivusi mahdollisimman nopeasti ennen kuin edes ajattelet tuota seuraavaa Facebookin maksettua mainosta.
Liian monta lomakekenttää
Okei, joten aloitussivusi on kunnossa, se näyttää samanlaiselta kuin maksettu Facebook-mainoksesi ja asia jopa latautuu nopeasti, mutta mikä voisi mennä pieleen seuraavaksi? No, kenties vierailijoiden odotetaan nyt täyttävän eräänlainen yhteydenottolomake? Ja jos tämä sattuu olemaan melko pitkäveteinen, sinun on ehkä rajoitettava sitä jonkin verran
Joten jos mainostat Woodstock Coach Mini Coach -koulubussien vuokraukseen perustuvaa yritystä ja olet päättänyt mainostaa sitä Facebookin maksettujen mainosten kautta, lue tämä artikkeli ensin!